lørdag 7. april 2012

15 dager igjen - Påskelangtur i sola

Folehavna 7. april 2012
Påskeaften ved fjorden. Strålende sol og noen svært få varmegrader på hytta i dag.
Det ble en deilig løpetur i dag. 23,8 kilometer i svært rolig tempo. Nå er det bare få dager igjen til London Maraton og det skal roes ned mot den store dagen. Det betyr bare 3 økter pr. uke og ikke mye hardkjør.

De siste 2 ukene har jeg vært mye på farten og har likevel fått tid til øktene som skulle unnagjøres. Først en uke i Dallas på ballongkongress og deretter en snau uke i St Petersburg med Melvin Tix-konserter.

I Dallas var det et supert treningsstudio på hotellet og det ble mange fine økter der.
I St Petersburg var det et knøttlite rom med bare 1 tredemølle til disposisjon. Der ble det bare en eneste økt. Det var faktisk én mer enn planen :o)

Fra 1. januar og fram til nå har jeg tilbakelagt 625 km i løpet av 66 treningsøkter og 65t 56min. Det er løpeøktene. I tillegg har det vært både styrketreningsøkter og et par lange skiturer.


Bare 6 treningsøkter igjen før jeg setter kursen mot London. Jeg gleder meg! 
Godt med energi gel på langtur :o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar