mandag 16. januar 2012

Tredemølle i KL - 97 dager igjen

Traders Hotel har et supert trimrom. Kanskje riktigere å si,- helsestudio. 6 tredemøller på rekke og rad + masse annet utstyr. Og jeg var helt alene der. Luksus :)

I dag stod den første skikkelig økten på programmet etter en ukes restitusjon etter Mørketidsløpet. Må innrømme at jeg gruet meg litt til 6x1200m i høyt tempo. Annenhver gang sone 3 og 4. For meg betydde det at jeg måtte løpe den første med 13,5 km/t og den neste i 12,4 km/t. Det ble slitsomt og jeg klarte det. Selv om jeg må innrømme at jeg måtte gå litt i begynnelsen av 2 av de "rolige" intervallene. Svetten haglet og det smakte ekstra godt med en dusj etterpå.

Det er fint å være i gang med Marius Bakkens treningsprogram og jeg gleder meg til fortsettelsen. Den skjer i morgen når jeg kommer hjem. Da er det en ny økt på mølla. Denne delen av programmet fokuserer på tempo og 5-10 km. Det betyr at farten skal være høy for å få vekket opp muskler og resten av kroppen. 

Ny post kommer sikkert i morgen kveld :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar