søndag 1. januar 2012

112 dager igjen

Godt nytt År!
I dag er det 112 dager igjen til jeg løper London Maraton og derfor har jeg startet en liten blogg som skal fungere som min egen offentlige treningsdagbok i tiden framover.
Oslo Maraton sept. 2011 


I fjor fullførte jeg min første maraton noensinne. Jeg klarte målet mitt på 4 timer med grei margin i Oslo Maraton. 3 timer 58 minutter og 20 sekunder.


Jeg var veldig stolt og fornøyd. Opplevelsen skremte meg ikke og nå er jeg påmeldt i London. Jeg reiser i regi av Rogaland Marathon Tours


På veien fram mot løpet skal jeg følge Marius Bakkens Marathon Training Schedule. Jeg fulgte programmet før Oslo Maraton og jeg nådde målet mitt. Det fungerte for meg og derfor prøver jeg igjen.


Mørketidsløpet i Tromsø blir en skikkelig kick-start lørdag 7. januar. Halvmaraton i lyset fra fakler blir spennende.


Årets første treningstur ble gjennomført i ettermiddag. 6 km i svært rolig fart og flott temperatur. Ikke mye vinter i Sandefjord akkurat nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar