lørdag 14. januar 2012

99 dager igjen - Varmt i Kuala Lumpur!

32 plussgrader er det uten nå og klokken er snart 19:00.
Har hatt en liten joggerunde i parken ved hotellet. Der er det en løpebane med skikkelig dekke som er nydelig å løpe på. Den er 1,3 km lang og noen småbakker her og der.
Øverst til venstre på bildet ser du Tvillingtårnene som er 451,9 m høye. Et imponerende byggverk som huser kontorer, shoppingsenter og konsertsal. Jeg holder til i konsertsalen mens jeg er her og gjør konserter sammen med Malaysia Filharmoniske Orkester.


Jeg har vært her siden onsdag kveld og har fått med meg et par treningsturer i parken. Dette er jo restitusjonsuke etter Mørketidsløpet og det byr at det ikke er noen harde treningsøkter. Den første harde økten skal jeg ta her på mandag formiddag. Da blir det besøk i hotellets treningsstudio der tredemøllene står på rekke og rad.
Petronas Twin Towers


Jeg starter på programmet for uke 2 i Marius Bakkens Maraton Training Schedule på mandag. Det betyr at i ukene fram mot London blir det 4 og 5 økter pr. uke. Jeg gleder meg til å komme i gang.


Det var stor aktivitet på løpebanen i parken. Løpere og gangføre i alle aldre og hastigheter. Det er tydeligvis et populært tilbud og det er en flott park å løpe i. Ekstra flott er det med underlaget.


Nå venter en liten spasertur for å finne et middagssted. Mange spennende steder og masse morsomt å se på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar