mandag 2. januar 2012

111 dager igjen - rolig intervall

I dag ble det en rolig intervalløkt på tredemølle på e2 treningssenter. Det er bare noen få dager til halvmaraton i Tromsø og jeg trapper ned på treningen for å få litt overskudd.... håper jeg :o)


Derfor ble det en økt med 4 drag på 5 minutter i litt høyere tempo enn jeg planlegger i Tromsø. 12 km/t var dagens fart og det føltes veldig bra. Etter at jeg begynte på e2 har jeg fått øynene opp for intervalltrening på tredemølle. Det er absolutt noe for meg. Jeg trener alene og har hatt problemer med å holde intensiteten oppe når jeg har trent intervall ute. På mølla er det ikke noe problem :o)


Slik så dagens økt ut:


I dragene var jeg oppe i sone 3 og mot slutten rundt 3,6.
Det betyr puls mellom 150 og 157 av en makspuls på 185.


I morgen er det treningsfri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar